Zástupci Čínského olympijského výboru se přijeli inspirovat pro pořádání Olympijských festivalů

Projekt Olympijských festivalů, který v roce 2014 v podobě Olympijského parku Soči–Letná vznikl v České republice a který nyní po celém světě šíří Mezinárodní olympijský výbor, zaujal také v zemi, která bude pořádat zimní olympijské hry v roce 2022. Zástupci marketingového oddělení Čínského olympijského výboru se proto přijeli inspirovat od českých kolegů.

Přímo z marketingového semináře MOV v Římě, kde byly Olympijské festivaly jedním z témat, dorazili do Prahy Li Siao-cchuej, ředitelka marketingové divize, Si Pching z divize olympijské podpory a Čang Jen a Wang Š'-ťün z marketingové divize. A to vzhledem k tomu, že Čínský olympijský výbor uvažuje o pořádání Olympijského festivalu v době nadcházejících letních olympijských her v Tokiu 2020.

Během setkání s Petrem Graclíkem, generálním sekretářem ČOV, Naďou Černou, manažerkou projektu Olympijský festival, a jejich kolegy z oblastí marketingu a partnerských aktivací, produkce, sportovního programu a komunikace probrali detaily těchto oblastí, a to včetně managementu zdrojů, udržitelnosti nebo evaluace. Už v minulosti se s podrobnostmi organizace Olympijských festivalů podobně seznámili zástupci Slovenského olympijského a sportovního výboru.

@Olympijský tým: CESTA NA OLYMPIÁDU často začíná ve školní tělocvičně!‍♂️⛹️‍♂️‍♂️ Spolu s olympioniky se nám v rámci projektu @sazkaolympijskyviceboj daří každoročně rozpohybovat více než 150 tisíc dětí. instagram.com/p…