Olympiáda v digitálním prostředí. Český olympijský tým přinese během ZOH unikátní obsah

Český olympijský tým bude i při nadcházejících zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu přinášet unikátní obsah na svých kanálech a sociálních sítích. Důraz klade na video, klíčovou platformou je i web Czechteam.info a mobilní aplikace ZOH 2018.

„Využíváme ty nejnovější trendy a formáty, které sociální sítě nabízí. Ukazujeme sport jako zábavu a skrz naše sítě k němu lákáme fanoušky. Obsah mohou vytěžit i sportovci a svazy na svých komunikačních kanálech,“ řekl Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru.

Komunikace v digitálním prostředí je jednou z priorit Českého olympijského výboru. Zastřešuje ji tzv. Media House – redakční tým, který vytváří obsah pro všechny své platformy a zároveň i na klíč pro partnery ČOV, sportovní svazy a sportovce.

„Už druhou olympiádu po sobě dodáváme obsah jak našim partnerům, tak partnerům Mezinárodního olympijského výboru. Obsahový marketing ve spojení se sportem funguje na sociálních sítích skvěle. Partneři nám zase pomáhají dostat téma sportu ke svým cílovým skupinám,“ vysvětluje marketingová ředitelka ČOV Petra Šubrtová.

Media House Českého olympijského týmu bude během ZOH v Pchjongčchangu publikovat obsah jak přímo z dějiště olympiády, tak z Olympijských festivalů v Brně a Ostravě. Mediální servis přímo v dějišti Her mají na starosti ředitel komunikace Tibor Alföldi a tisková mluvčí Barbora Žehanová.

Olympionici navazují i na spolupráci s youtubery. Tváří „olympijských“ videí z festivalů se stane Tomáš Touha, přímo na olympiádu odcestuje další youtuber Kovy.

Na festivalech jsou vítáni kromě médií i instagrameři a bloggeři, kterým olympijským tým vytvoří přímo na místě podmínky pro jejich tvorbu. Tito online publicisté se mohou stále akreditovat na emailu olympijskyfestival@olympic.cz

„Pro každou naší platformu tvoříme specifický obsah a využíváme rozmanitosti formátů, které jsou pro ni nejlepší. Kdo není na sociálních sítích, může sledovat web Czechteam.info a mít mobilní aplikaci. Nesuplujeme zpravodajství tradičních médií, ale doplňujeme ho o zákulisí a koukáme na olympiádu očima fanoušků. Chceme zaujmout sportovní zábavou mladé publikum a ukázat mu, jak zajímaví jsou naši sportovci,“ dodal Tomáš Houska, šéf digitálních médií ČOV.

Sledujte Český olympijský tým na Facebooku a Instagramu!