Český olympijský výbor personálně posiluje

Pchjongčchang 2018
Pchjongčchang 2018
2 Minuty čtení
2 Minuty čtení

K několika personálním změnám sáhl necelý rok před zahájením olympijských her v Pchjongčchangu Český olympijský výbor (ČOV). Marka Tesaře na pozici marketingového ředitele střídá Petra Šubrtová, novým ředitelem komunikace se stal Tibor Alföldi, tiskovou mluvčí bude Barbora Žehanová. Ředitelkou zahraničního úseku je nově Veronika Zemanová. Novým členem představenstva České olympijské a.s., marketingové agentury ČOV, se stal stávající generální sekretář ČOV Petr Graclík.

„Kromě účasti reprezentace na olympijských hrách nebo olympijských festivalech mládeže a dalších sportovních akcích realizuje Český olympijský výbor mnoho národních sportovních projektů, takže mě obzvlášť těší, že na nich budeme spolupracovat s profesionály z této branže,“ uvedl Petr Graclík.

Marketing ČOV vede nová ředitelka

Petra Šubrtová působila před příchodem do ČOV více než čtyři roky v největší světové síti aktivačních agentur Geometry Global a dohlížela mimo jiné například na kampaně pro Fond Magnesiago či pro Pilsner Urquell na ZOH v Soči. V marketingu ČOV pracuje od roku 2015.

„Opět chystáme velké projekty jako T-Mobile Olympijský běh po celé republice, letní Olympiádu dětí a mládeže v Jihomoravském kraji, na základních školách probíhá Sazka Olympijský víceboj a zahájili jsme mimo jiné přípravu Olympijských parků,“ řekla Šubrtová. „Důležitou součástí je stabilní tým partnerů ČOV na další olympijský cyklus, se kterým realizujeme projekty na podporu aktivního života společnosti a přibližujeme olympijskou atmosféru fanouškům.“

O marketingové partnery se budou starat manažerky klientského servisu Markéta Topičová, která měla mimo jiné tři roky na starosti sponzoring Kooperativy v rámci projektů Kolo pro život, Stopa pro život či basketbalové ligy Kooperativa NBL, a Tereza Eliášová. Ta přišla z agentury Geometry Global, kde se mimo jiné starala o firmu VISA, partnera MOV, a její aktivaci v Olympijském parku Rio–Lipno. Marketing Olympijských parků bude mít nově na starosti Zoran Bartek, dlouholetý manažer v Prague International Marathon.

Komunikaci ČOV řídí dlouholetý sportovní redaktor

Ředitel komunikace ČOV Tibor Alföldi čtrnáct let působil jako sportovní reportér České tiskové kanceláře a jako žurnalista absolvoval čtvery letní a jedny zimní olympijské hry. Tisková mluvčí Barbora Žehanová, zástupkyně ředitele komunikace, pracovala třináct let jako sportovní redaktorka v MF DNES, iDNES.cz či v deníku Sport. Loni byla tiskovou mluvčí Českého olympijského týmu na OH v Riu.

Komunikaci kampaně Česko sportuje po ní převezme Daniela Marková, která přichází z agentury Wunderman. Konzultantem oddělení komunikace se zároveň stal Alexandr Kliment, který působil na ČOV v letech 2009–2015.

Jednou z klíčových součástí komunikace ČOV je tzv. Media House. Ten sdružuje digitální kanály, mezi nimiž je základní platformou web Czechteam.info a sociální sítě včetně YouTube kanálu. Na nich pracují pod vedením Tomáše Housky redaktoři Markéta Kosová, Lukáš ŠonskýJiří Čmucha.

Česko sportuje vede Richard Adamec

Novým manažerem projektů Česko sportuje a Sazka Olympijský víceboj je Richard Adamec, který přišel z pozice ředitele komunikace Sportovního holdingu Praha. Adamec má zároveň na starosti také komunikaci T-Mobile Olympijského běhu. Do týmu organizátorů tohoto projektu přichází také Lucie Hájková, která poslední dva roky pracovala v agentuře Raul jako projektová manažerka seriálu Běhej lesy.

Kontakty na všechny členy olympijského týmu jsou na internetových stránkách ČOV.

líbil se ti článek?