To byl fičák! Olympijské naděje se učily létat a pracovat se sociálními sítěmi

Jsou mladí, talentovaní a bojují o své místo na sportovním nebi. Členové projektu McDonald’s Olympic Hopefuls, golfistka Klára Spilková, vodní slalomář Lukáš Rohan a jachtařka Markéta Audyová, se sešli na workshopu věnovaném komunikaci s fanoušky přes sociální sítě a práci s videm. Projekt má za cíl vytvořit mladým talentovaným sportovcům lepší podmínky pro jejich prosazení se mezi světovou elitou a vzdělávat je v oblastech, které ke kariéře profesionálního sportovce patří.

Do pražské Hurricane Factory dorazili kromě tří olympijských nadějí i patron projektu Martin Doktor a nový ambassador projektu krasobruslař Tomáš Verner.

„V roce 2014 jsem ukončil kariéru, ale u sportu jsem zůstal. Spolupracuji s krasobruslařskou unií i Českým olympijským výborem. Chci sportu vrátit to, co všechno mi dal do života, a předávat své zkušenosti dál. I proto podporuji projekt McDonald’s Olympic Hopefuls. Práce s talenty má vždycky velký smysl,” vyprávěl mistr Evropy v krasobruslení, který mladým sportovcům předával své zkušenosti s prací s fanoušky i sociálními sítěmi.

Ta byla hlavní náplní workshopu spolu s ukázkou práce s videem. Sportovci nafasovali GoPRO kamery, od profesionálního lektora Jana Vavříka dostali školení, jak natáče,t a poté vyrazili do větrného tunelu.

„Olympijský výbor se nám snaží dělat workhsopy a školení vždycky nějak zajímavé, ale tohle byla totální pecka. Jako sportovci jsme na adrenalin zvyklý,

ale tohle bylo fakt něco,” řekla dvacetiletá golfistka Klára Spilková.

Fotogalerie »

McDonald´s Olympic Hopefuls v Hurricane Factory v Praze

Jak se sportovcům létalo? Podívejte se na fotogalerii!

Po kurzu létání sportovci usedli do lavic, diskutovali o sociálních sítích a zkoušeli si stříhat videa, která ten den natočili. V tom jim pomáhal i mistr světa ve vodním slalomu Jiří Prskavec, který sám aktivně natáčí videa pro svoji prezentaci na sociálních sítích. „Hrozně mě to chytlo. Člověk se do toho musí dostat, ale je to zábava i věc, kterou oceňují sponzoři a fanoušci,” vysvětlil Prskavec.

O projektu:

Projekt McDonald’s Olympic Hopefuls má za cíl vytvořit mladým talentovaným sportovcům ideální podmínky pro přechod z juniorské kategorie do seniorské. Poskytuje jim zázemí, které sportovci získávají díky osobním partnerům a snaží se přispívat k vyšší výkonnosti sportovců na počátku jejich seniorské kariéry. Více na www.olympijskenadeje.cz

Strategický partnerem projektu je agentura Concept One.