KOH-I-NOOR HARDTMUTH novým dodavatelem Českého olympijského týmu

Společnost KOH-I-NOOR HARDTMUTH se stává novým dodavatelem Českého olympijského týmu. „Spojení jedné z nejtradičnějších českých značek s Českým olympijským týmem je zcela na místě. Výrobky KOH-I-NOOR mají vysokou kvalitu a prestiž, stejně tak Český olympijský tým je synonymem uznání za tvrdou a dobře odvedenou práci,“ řekl při podpisu smlouvy v nově otevřeném showroomu KOH-I-NOOR v Nerudově ulici v Praze předseda ČOV Jiří Kejval.

Fotogalerie »

KOH-I-NOOR HARDTMUTH se stal novým dodavatelem ČOT

Velmi se na spolupráci s Českým olympijským týmem těšíme. Být dodavatelem těch, kteří míří k nejvyšším příčkám a chtějí k tomu samému motivovat zejména děti a mládež, je pro nás ctí,“ doplnil předseda představenstva KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s. Vlastislav Bříza a dodal: „KOH-I-NOOR od 18. století vyrábí výtvarné a psací potřeby včetně školních pomůcek. Proto jsme rádi, že se zapojíme do různých aktivit Českého olympijského výboru a prvním krokem bude spolupráce na projektu určeném právě základním školám.“

Doplňkový úkol pro školáky

Bříza tak upozornil na doplňkový úkol Sazka Olympijského víceboje. Od 23. října mohou děti ze škol zapojených do druhého ročníku soutěže kreslit obrázky na téma „Běh nás baví“ a na zadní stranu obrázku napsat povzbuzující vzkaz pro olympioniky, kteří se v srpnu příštího roku představí v Rio de Janeiru. „KOH-I-NOOR vidíme vzhledem k jeho produktům také jako ideálního partnera pro Olympijský park Rio-Lipno. Navíc právě na jihu Čech je KOH-I-NOOR doma,“ předeslal marketingový ředitel ČOV Marek Tesař a pak již upřesnil podmínky doplňkového úkolu víceboje: „Každá škola může do konce ledna příštího roku zaslat maximálně tři obrázky, které musí být vytvořeny výhradně ručně na papír, tedy žádné počítačem upravené grafiky.“

„Pro kluky a holky bude jistě největší odměnou to, že olympionici si pak vyberou každý jeden obrázek, který si přibalí s sebou do Brazílie pro štěstí,“ řekl Bříza. Kromě toho odborná porota vybere pět vítězných škol, které od ČOV a KOH-I-NOOR získají výtvarné pomůcky. Přesný popis doplňkového úkolu 2. ročníku Sazka Olympijského víceboje je na www.ceskosportuje.cz/sazkaolympijskyviceboj.

Slavnostního podpisu smlouvy se v nových reprezentativních a zároveň prodejních prostorách KOH-I-NOOR blízko Pražského hradu zúčastnil také Jaroslav Němeček, ilustrátor známého českého komiksu Čtyřlístek, jehož postavičky provázejí řadu aktivit Českého olympijského výboru. Ten během akce stejně jako děti a rychlostní kanoista Josef Dostál maloval. „Ani si nepamatuju, kdy naposledy jsem si kreslil. Já a malování nejsme zrovna největší kamarádi, líp mi to jde s pádlem,“ řekl se smíchem Dostál, ambasador Sazka Olympijského víceboje.

V poolu partnerů Českého olympijského týmu jsou:

  • Generální partneři: Pilsner Urquell, ČEZ, Škoda Auto
  • Oficiální partneři: RWE, Česká pošta, T-Mobile, Lesy ČR, Alpine Pro, Sazka, Agrofert
  • Generální mediální partner: Česká televize
  • Hlavní mediální partneři: iDnes.cz, MF DNES, Český rozhlas - Radiožurnál
  • Mediální partneři: Outdoor Akzent, Reflex
  • Dodavatelé: Nutrend, Lasvit, AV Media, PRIM, KPMG, KOH-I-NOOR