Olympijský park boduje v oborových soutěžích, z Českého direktu má zlato a stříbro

Projekt Olympijský park Soči – Letná, který během letošních her rozhýbal statisíce dětí a dospělých, získal v marketingové soutěži Český direkt & Promo zlatou a stříbrnou příčku.

Jedinečný koncept Olympijského parku, který přenesl XXII. zimní olympijské hry z ruského Soči přímo do centra české metropole, se dostal na stupeň nejvyšší v kategorii Event a Field marketing. Druhé místo mu připadlo v nejobsazovanější kategorii Integrovaná komunikace.

Česká cena za PR a Effie 2014

Projekty ČOV se probojovaly v rekordní konkurenci 146 samostatných projektů i mezi finalisty 9. ročníku Českých cen za public relations. Porotu zaujaly jak Olympijský park Soči – Letná, tak v nové kategorii Zábava a sport kampaň na podporu zdravého životního stylu Česko sportuje.

V reklamní soutěži PIAF se taktéž Olympijský park zapsal na finálové shortlisty, a to v kategoriích Media engagement a Audience engagement.

Na projektu Českého olympijského výboru Olympijský park Soči – Letná spolupracovaly agentury Bison&Rose, Geometry Global a Stance Communication.

Reklama

@#eyof2019: Už v neděli startuje také Evropský olympijský festival mládeže, vrchol letošní sezony pro tým mladšich juniorů. Držíme všem v Baku palce! ⠀ ⠀ #czechswimming #czechteam #czechswimmer #ceskeplavani #ceskytym #youth #eyof #europeanyoutholympicfestival #baku2019 #eyof2019 #roadtobaku #goodluck #swimming #swimmer #hardwork instagram.com/p…
@Olympijský tým: Dvě juniorské mistryně světa! @hilgertova_amy a @tonigaluskova, jste skvělé! Gratulujeme ❤️ #czechteam : @czechcanoe instagram.com/p…
Reklama