ŠKODA AUTO a Český olympijský výbor pokračují v úspěšné spolupráci

Tiskové zprávy
Tiskové zprávy
3 Minuty čtení
3 Minuty čtení

Mladá Boleslav, 18. února 2015 – ŠKODA AUTO prodloužila své partnerství s Českým olympijským výborem na další čtyři roky. Tím automobilka potvrdila pokračování rozsáhlé podpory sportu, trvající již 23 let. ŠKODA AUTO je na národní i mezinárodní úrovni jeden z největších podporovatelů sportu. Finančně a organizačně se bude podílet na přípravě české účasti na olympijských hrách v roce 2016 a českým fanouškům zprostředkuje intenzivní sportovní zážitky.

„Prodloužením dlouholeté spolupráce s Českým olympijským výborem vysílá ŠKODA AUTO jasný signál fanouškům i široké veřejnosti o vnímání významu sportu a společenské odpovědnosti,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Jsme rádi, že jako významná firma v regionu střední Evropy můžeme dlouhodobě a cíleně podporovat české olympioniky a napomáhat vytváření optimálního prostředí pro dosahování ambiciózních cílů české reprezentace,“ dodává Luboš Vlček.

ŠKODA AUTO je hlavním partnerem Českého olympijského výboru již od roku 1992. Prodloužením spolupráce na další čtyři roky dává automobilka českým olympionikům zázemí potřebné pro rozvoj a posiluje jejich medailové ambice. Skvělé výsledky českých sportovců a řada mezinárodních ocenění pro vozy s okřídleným šípem ve znaku přesvědčivě manifestují úspěch dvou výrazných a sebevědomých českých partnerů: společnosti ŠKODA AUTO a Českého olympijského týmu. „Jsem přesvědčen, že výsledkem našeho dlouholetého partnerství je i skvělé jméno, které má České republika ve světě vrcholového sportu,“ říká Luboš Vlček. Mladoboleslavská automobilka klade velký důraz na komplexní podporu vybraných sportovní aktivit. Své místo zde logicky nalézá i spolupráce s Českým paralympijským výborem, spoluúčast na Olympijských parcích a podpora dětí a mladých lidí ve sportovních aktivitách.

„Oceňuji hlubší společenský dopad naší spolupráce. ŠKODA AUTO nepodporuje jen olympijský tým, ale také dětský sport a fenomén sportu pro všechny. Společnost se v loňském roce aktivně zapojila do realizace Olympijského parku na Letné a především do dlouhodobých aktivit v programu Česko sportuje. Poskytuje nám nejenom finanční zázemí a mobilitu, ale přichází i s řadou inspirativních nápadů na společné projekty,“ říká Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru.

Automobilka již od počátků spolupráce s Českým olympijským výborem podporuje olympioniky nejrůznějšími formami. Na finanční a organizační spolupráci navazuje například i poskytnutí flotily vozů pro Český olympijský výbor. Čeští medailisté z Londýna navíc usedají za volant vozů ŠKODA Octavia, patří mezi ně například mistryně světa v běhu na 400 metrů překážek Zuzana Hejnová.

Partnerství ŠKODA AUTO na projektu Olympijský park Soči – Letná 2014 bylo skvělou příležitostí zprostředkovat fanouškům intenzivní zimní olympijskou atmosféru a dát jim možnost fandit českým reprezentantům i doma. Návštěvníci se mimo jiné mohli zapojit do soutěže o model ŠKODA Yeti. S nemenším úspěchem se setkalo i Olympijské centrum v Mladé Boleslavi. Společnost ŠKODA AUTO již nyní počítá se svým zapojením do Olympijského parku u příležitosti letních olympijských her v Rio de Janeiru v roce 2016.

Portfolio aktivit ŠKODA AUTO zaměřených na podporu sportu rozšiřuje program Česko sportuje. Za podpory dealerů ŠKODA AUTO jsou děti a mladí lidé aktivně vedeni ke zdravému životnímu stylu. Automobilka je také partnerem pro řadu dalších sportovních akcí. Jedná se zejména o letní a zimní olympiádu dětí a mládeže v letech 2015 a 2016 či Sazka Olympijský víceboj.

Připravovaný projekt ŠKODA Olympijské jízdy přináší sérii atraktivních setkání s výraznými osobnostmi českého sportovního života. Ve spolupráci s Českou televizí se budou rozhovory natáčet přímo ve vozech ŠKODA během cesty na sportovní události. Pravidelný pořad se začne vysílat při letošním Mistrovství světa v ledním hokeji, jehož je ŠKODA AUTO hlavním sponzorem.

ŠKODA AUTO je na národní i mezinárodní úrovni jeden z největších podporovatelů sportu a dokazuje tak svou společenskou odpovědnost. Vedle olympijských her zaměřuje automobilka své sponzorské aktivity v oblasti sportu zejména na lední hokej a cyklistiku.

líbil se ti článek?